Joulupuu on rakennettu

Päivitetty: kesä 1


"Joulupuu on rakennettu" on Selkokulttuurin ensimmäinen tuotanto. Laulu on perinteinen suomalainen joululaulu. Maija Kühn teki lauluun uudet sanat. Taiteilijaduo Sandhja Kuivalainen ja Ville Syrjäläinen esittävät kappaleen omalla musiikkivideollaan.


Selkokulttuuri is delighted to share our very first production! A special commission presents a popular Finnish Christmas song "Joulupuu on rakennettu". Maija Kühn adapted the lyrics and artists Sandhja Kuivalainen and Ville Syrjäläinen created a beautiful music video.


Enjoy & sing along!



Lyrics


Joulupuu on rakennettu, joulu on jo ovella. Namusia ripustettu ompi kuusen oksilla.


Kuusen pienet kynttiläiset valaisevat kauniisti. Ympärillä lapsukaiset laulelevat sulosti.


Adapted lyrics


Joulukuusi koristeltu

joulu on jo ovella,

karkkejakin ripustettu

meidän kuusen oksilla.


Kuusessa on kynttilöitä

ne luovat meille valoa,

lapset kuusen ympärillä

tuovat meille iloa.

42 katselukertaa0 kommenttia